Kucuk_melegim canim tam.37+6 da cati muaynesi oldum 3 cm
acikligim vardi38+0 da nisanim geldi 39+3 olduk bugun yine kontrolum vardi ama gelmeye niyeti yok gibi acilmalarda ilerleme de olmadi hatta cati muaynesinden sonra doktor kendi gelsin diye biraz dürtukledim bebisi dedi o gun kanamam oldu azar azar ama kesildi hic bir dogjm belirtisi de yok