Kucuk_melegim ben 39+2 haftalik geleyim 2 gundur belimden kasigima vuran ağrılarım vardi sabah 1 2 nokta kan geldi doğum nisani sanırım gittim doktorum muayene etti 2 3 cm acilman var dedi ve 4 saat boyunca çok kanamam oldu muayeneden dolayi canimda çok yandı şuan sadece hafif kahverengi leke geliyor yarin aksam yatış verdi hastaneye yatıp proppes takilacakmis 12 saat duracak rahim ağzını yumusatiyormus sabah acilmam yeterli değilse suni sancı vereceklermiş 1 şubat doğum gözüküyor yani Rabbimin izniyle çok korkuyorum dua edin bana da lutfen😥🤲🤲