Kucuk_melegim bende ayni durumdayim canim dun doktora gittim 2 cm acilmam var ara ara gelen adet sancilarim var 38+1 oldu bugun bakalim beklemedeyim. Bu ikinci hamileligim ilkinde hic sanci acilma yoktu suyum gelmisti hastaneye gitmistim sanci ve acilma orda baslamisti. Bu daha degisik adet sancisi gibi sancilar zorluyor beni dun nstye de girdim ama duzenli sanci cikmadi