Ayseoztrk seninle aynı durumu yaşıyorum. 37+6 da doktora gittim bebek 3030 görünüyordu çatı muayenem yapıldı çatım yukardan basık darmış en fazla 3500 lük bebek doğurabilirmişim üstü beni zorlarmış dedi doktor. Sonra diyet yap az ye seri ve yolladı. 38+6 da gittim bebek 620 gram almış bi haftada 3650 çıktı doktor 3 kere ölçüm yaptı ve çok şaşırdı. Sen baya abartmışsın bu hafta şekeri ve karbonhidratı dedi. Ben az yediğimi düşünüyodum ama sonradan düşününce evet çok şekerli şeyler yemiştim. Sonra açıklığıma baktı iki parmağıyla rahim girişimi açmaya zorladı biraz bu olay doğumu tetiklermiş Doğumun başlamasına yardımcı olurmus. Akşama hafifi hafif belden kaşıklarıma vuran sancılarım oldu ertesi sabah nişanım geldi. Ama hala bekliyorum ondan beridir. 39+ 4 oldum dün gittim başka bi doktora o da bebeği 3713 ölçtü. Kendi doktoruma korkudan gidemiyorum suni sancı diyecek diye perşembe gününe kadar kendi sancımı beklicem yediğimi içtiğine daha çok dikkat ediyorum artık🤷♀️