Deletedmom_53 tsh çok iyi benimde 1 ay önce tahlilinde tsh ve anti tpom yüksek çıktı. İlaç kullanıyorum düzenli. Doktorum gebelik düşündüğün için ilaç yazıyorum. Düzenli kontrol edeceğiz bi sıkıntı olmaz dedi. Haşimato olup hemen hamile kalan vs çok oldu burada. Endişeniz anlıyorum bende aynısını yaşadım ilk soruyordum burda pek yazan da olmuyordu. İçiniz rahat olsun lütfen bi endokrine görünün geçmiş olsun 😊🌿