Deletedmom_53 evet canım ben haşimato hastasıyım zaten, yıllardır bunun durağan ve atak dönemleri oluuyor yükselince ilaç alıyorsun durunca bırakıyorsun ben 10 yılın belki toplasan max 1-2 yılında ilaç kullandım. o yüksek cıkan anti tpo değerleri o şekilde tek başına hiçbir anlam ifade etmiyor :) endişe etme.