Deletedmom_53 https://imgyukle.com/i/J7oYQQ Kizlar bu değerler haşimato ile ilgili mi ? Kürtajdan oldum diye dahiliyeye gidip bazi testler yaptırdım bunlarin ikisi aşırı yüksek çıktı. Lütfen bilenler bakabilir mi ?
Ysmnpmk Deletedmom_53 benimde anti tpo yüksekti normalde tiroid hastası degildim ama 2019da gecirdiğim gebelikte megerse tiroid olusmus ve düşük yapmama neden olmuş kürtaj oldugumda kan testinde öğrendik
Cihangirmom Deletedmom_53 bende haşimatoyum 369 mu neydi geçen ay öğrendim hamile kalmadan öncede 7 tane nodül vardı tsh t3 t4 normal çoktı doktorum haşimato hamileyken tedavi olmaz iki ayda bir ölçtür dedi bisey olmaz dedi hem dahiliye hem Kadın doğum
Deletedmom_53 Biraz araştirdim haşimato sanırım ama ne demek ki düşüğe sebep oluyor mu ya da gebeliğe engel mi
Deletedmom_85 Deletedmom_53 henüz doktora göstermedin herhalde? Belki korkulacak bir şey değildir canım
EU__1718 Deletedmom_53 antikolar teşhis koymak için önemli sizin yüksek çıkmış ama korkmayın ilaçla halloluyor benimki bundan çok daha fazlasıydı.mutlaka ilk fırsatta doktora gitmelisiniz ama
Deletedmom_53 EU__1718 dahiliye yönlendiriyor değil mi canım. Hamilelige ya da düşüge engel mi acaba ? TSH 2.14
Minel-4 Deletedmom_53 düşükmüş korkmana gerek yok endokrine git istersen hamile kalmak için 2 buçuğun altında olması lazım 19 haftalık gebeyim ilaç kullanıyorum
EU__1718 Deletedmom_53 tsh iyiymiş 2,5 altı olması isteniyor zaten.ben dahiliyeye gittim.endokrin varsa ona yönlendiriyor yoksa kendi bakıyor 😊😊
EU__1718 Deletedmom_53 bu arada 7-8’di benim.tsh hamile kalmada sorun oluyor ya da düşüğe neden oluyor ama tek başına bi kayıp için sebep değil demişti o yüzden hemen ilaca başlamıştık ve düşmüştü çok şükür
Deletedmom_53 Fotoğraf açılmıyor diyenler için yazdim ❤️ TSH : 2.14 Anti tiroglobulin antikor : 231 Anti TPO : 364 Kızlar tablo korkunç sanırım 😢
Ybvvv Deletedmom_53 tsh çok iyi benimde 1 ay önce tahlilinde tsh ve anti tpom yüksek çıktı. İlaç kullanıyorum düzenli. Doktorum gebelik düşündüğün için ilaç yazıyorum. Düzenli kontrol edeceğiz bi sıkıntı olmaz dedi. Haşimato olup hemen hamile kalan vs çok oldu burada. Endişeniz anlıyorum bende aynısını yaşadım ilk soruyordum burda pek yazan da olmuyordu. İçiniz rahat olsun lütfen bi endokrine görünün geçmiş olsun 😊🌿
Mrsfly Deletedmom_53 ay canım sakın ol 😀 bende de buna yakın çıkmıştı tsh normal sınır da olduğu için ilaç bile vermiyorlar. Internete bakma sen :) tsh normal insanda 4 gebelerde 2,5 üstü olduğunda ancak diğer değerlerle beraber ilaç veriyorlar. Internette hep saçma sapan şeyler yazıyor sen bakma onlara :)