Durubebegim bu aralar penye şal kullanıyorum aşırı rahat oluyor bazen bone bile takmıyorum tamamen önünü de kapatıyorum hiç bir ağırlığı da olmuyor her tip şalı denemişimdir birde kırınkıl şallar var onlarda hafif oluyor kullanımı kolay oluyor ve şık duruyor onun dışında pamuk şalda çok kullanıyorum önceden ipek şal kullanırdım her rengini ve tonlarını bile almıştım ama artık ağır geliyorlar bana rahatlıktan bu ara ödün vermiyorum