Durubebegim elfoo vala bacım kaymasın boğazda pot durmasın yeterki seyyar satıcıdan bile alırım o hiç sıkıntı değili😁
elfoo Durubebegim %100 pamuk olan her şeyi öneriyorum o halde markaya ben de takılmıyorum. Seneler içinde ben de bu sorunu çok yaşadım çünkü 🤦🏻♀️
funnymummy Durubebegim ütü istemeyen iğne ile beni darlamayacak her şal candır 😂severek kullanıyorum ama adını sanını bilmiyorum
Lavin_26gul Durubebegim durumun varsa eğer kesinlikle vakkonun pamuk ipek şalları aşırı rahat kullanışlı ve şık ben çok memnunum tavsiye ederim
berceste5155 Durubebegim 10 senedir türbanlıyım yüzüme uygun şal bağlama modeli hangisi bir türlü bulamadım bu yüzden şal kullanmazdım eşim sana şal daha çok yakışıyor dedi diye öğrenmeye çalışıyorum
usenmedimyaptimbirvelet Durubebegim aynen, mesela yazın nefes alabilen bir kumaş asla boğmuyor kayma yapmıyor aşığım ben o şallara😂😂
Armess_loya iki_canavar_annesii25 özlemezmiyim gıı, sen ne zaman geldin laa🥰🥰 Miraymom, burakınanasi, poli, Zeliha,Bebiscannn hatcee🥺🥺🥺🥺🥺
iki_canavar_annesii25 Armess_loya Bende özledim walla kuzu seni 🥰🥰 Hatice Hariç hepsiyle konuşuyorum wpten görüşüyoruz kuzu 😍
rumeyshaan Durubebegim evet %60 pamuk, %40 ipek olanlar cok rahat yaz kis kullanabilirsiniz utu cok gerektirmiyor
Babyy001 Durubebegim önüne iğne taktın mı ben takmadan kullanıyorum daha rahat oluyor aynı yüz hattına sahibiz 😂