Durubebegim Medine ipeğini sadece özel günlere kullanıyorum ben de, ağır ve saça bağlanılan şeylerin katını vs belli ediyor. Yaza ve kışa pamuk kullanıyorum başka karışım olmazsa kumaşta pahalı oluyor ama aldıklarımda kırışıklık yaşamadan kolayca şekil vererek gayet ütülü kullanıyorum terletmiyor bunaltmıyor boyunda kaba durmuyor. Krinkil şal da ütü açısından rahat bence