Durubebegim Kızlar 8,9 senedir türbanlıyım genellikle şal bağlarım ama daha hangi şal daha kullanışlı bir türlü çözemedim şu işi siz hangilerini kullanıyorsunuz çabuk şekil alan boğazda pot durmayan bişey istiyorum 😁😁
hayalperest2310 Durubebegim Medine İpeği krinkil şal ütü istemez kolay şekil alır arada da pamuk şallar kullanırım
Armess_loya Durubebegim canooo şaldan anlamam ama, seni bu forumda görünce çok mutlu oluyorum laa eskilerden 🥰🥺🥺😬🤣
Tubissssss Durubebegim freshscarf pamuk kras serisi çok güzel. Bambu sallarini da beğeniyorum. Hafifler en azından 🙏 qefin de bazı serileri çok rahat. Valorscarf pamuk kras yine aynı sekilde aşırı güzel oluyor. 💞
hayalperest2310 Durubebegim pamuk şallar hafif ama ben Medine ipegi ve krinkil şal kullanırm genelde krinkil ondan biraz daha hafif
Merveofs Ben Medine ipeği takamıyorum mesela aşırı ağırlık yapıyor başımda. Takabildiklerimin de kumaşını bilmiyorum desem 🙊😂
Armess_loya iki_canavar_annesii25 özlemezmiyim gıı, sen ne zaman geldin laa🥰🥰 Miraymom, burakınanasi, poli, Zeliha,Bebiscannn hatcee🥺🥺🥺🥺🥺
Durubebegim Tubissssss fresscarftan 3 tane aldım hiç beğenmedim. Hangi seri olduklarını hatırlamıyorum link atabilirmisin canım