Benim çok şükür çok rahat geçiyor geçen hafta kuyruk sokumu ağrım vardı çok şükür bu hafta o da azaldı. Alışverişe hiç başlamadım 6. Ve 7. Ayda hallederim diye düşünüyorum son 2 ay insan ağırlaşıyor. 2 hafta sonra detaylı ultrasonum var kısmetse onu bekliyoruz🤗 evet bu sene kız senesi sanırım 🌺🌺