Gunyuzu benim 2 aşım da yoktu. Doktoruma sordum. Aşı karşıtı olan bı hastasının dogumdaki bazı komplikasyonlardan dolayı bebeğinde ve kendisinde yaşadığı ciddi sıkıntılardan bahsetti. Ben zaten pimpirigim asi olmamda sıkıntı yoksa olayım o zaman dedim. Olmanda sorun yok ama olmamam durumunda risk olabilir ne ile karşılaşacağımızı kimse bilemez şuan dedi ve beni ikna etti. 1.5 hafta önce oldum bı sikinti yaşamadık şükür 🙏 bende böyle bı bilgi geçeyim