Yagmurrr98 yenibirannis Ovulasyon testlerinde mutlaka çift çizgi çıkar zaten bunun doğruluk payı yok farz edelim ki gebesin baya koyu çıkması gerekiyordu yumurtlama günü çıkan gibi
Mrsfly yenibirannis ya arkadaşlar neden kesin bişi görmeden var var diye kıza ümit veriyorsunuz hiç düşünüyormsunuz siz onu yazdıktan sonra eğer gerçekten öyle değilse insanın nasıl üzüleceği? Canım ilk resim net çıkmamış bir ışıkta felan atabilirmisin? İkinci testi hiç sayma o ovaluasyon testi lh hormonu vucudumuzda herzaman bir miktar olduğu için çizgi cıkması normal.
ebrusngl Sena00 ama bu testte silik çıkmış gebelik olsaydı her iki çizgininde çok koyu çıkması gerekiyordu
Sena00 ebrusngl evet ama diğerinde silik cikmasaydi gebelik diğerinde cikmadiysa bunda da çıkmazdi derdim ama ikisinde de çıktı bakalım inşllah hayırlısı olsun
Yenibirii yenibirannis gözle gördügün cizgi fotografta net gözükmüyor. Fotograf kalitesi dusuyor yüklerken, sen silik de olsa gördüm diyorsun. Yarin sabah bi kan ver istersen kesinlessin🌸
Mrsfly yenibirannis cooook silik çıkmış amaaa var gibi, inşallah vardır :) yarın sabah tekrarla istersen. Ve tabi en iisi kan testi. İnşallah sağlıcakla vardır kucağına alırsın canım :)
Tugcekivrak yenibirannis burda görünüyor bence hamilesin sabah tekrar yap ya da kan ver çok yeni olduğu için de silik çıkar 🌸
Tusami yenibirannis e var işte, hemen böyle silik çıktı değil mi?silik çıkmış çok yeni, erken gebelik yapsaydın biraz daha net çıkardı. Kan ver yine ama kan sonucu çıkana kadar ben dayanamayıp bi erken gebelik testi de yapardım yani 😄
Eda_11 yenibirannis bu kaset testlerde genelde 7 gün geciktikten sonra net belli oluyor canım. Keşke erken gebelik testi yapsaydın.
Nurkcy yenibirannis Canım bence başka test yapma yarın Sabah direkt kan ver derim. Benimde hayalet çizgiydi hatta görmedim ilk tam çöpe atıyordum bide gün ışığında bakayım dedim zar zor bi 2. Çizgiyi görmüştüm sonra eşim bende gördüm deyince. Ertesi gün kan verdim betam 45 ti :) seninde İnşallah çıkar hayırlısıyla. 🙏🏻
guzelanne01_ karansmom_ canım erken gebelik testi aldım ama ben 20 ekimde regl olmam gerekti olmadım 1 kasıma kadar bekledim olmak için öyle yaptım🙈