guzelanne01_ karansmom_ canım erken gebelik testi aldım ama ben 20 ekimde regl olmam gerekti olmadım 1 kasıma kadar bekledim olmak için öyle yaptım🙈
Sena00 ebrusngl evet ama diğerinde silik cikmasaydi gebelik diğerinde cikmadiysa bunda da çıkmazdi derdim ama ikisinde de çıktı bakalım inşllah hayırlısı olsun
guzelanne01_ karansmom_ ben olmadığını düşünüyordum canım 12 yaşında kızım var ve hapla korunuyordum yıllardır bıraktıktan sonra 3 ayımda hamile kaldım şükür Arkadaşımın sayesinde yaptım kirpiklerin top top sen hamilesin dedi😅
yenibirannis Minikomamy ciddimisin aynı benim ki gibi çıkmış ya 🤭🥰🥰🥰 ay çok mutlu oldum suan ne zmn köyü çizgiyi gördün 😌 kuşum
Serpilali01 guzelanne01_ konuyla alakasız ama güzel anne bende 12 yıl sonra tekrar nasip oldu şimdi oğlusumu bekliyorum adanalisiniz galiba
Minikomamy yenibirannis bebeğim ben çatlatma iğnesi vurdurmuştum bu attığım test 12. Gündü iğneden sonra 14. Günde silik çıktı kan verdim sonucum 77 çıktı erken gebelik test de yaptım ondan şöyle çıktı atayım 😘 inşallah sanada nasip olur
Gtrkmen yenibirannis tatlım benimde böyle olmuştu ilk 5 dk geçmeden kızardıysa oldu bu iş yarın sabah dene yada kan ver silik de olsa test pozitifdir hcg değerin 10 felandir şuan
Seyma65 yenibirannis ben adetime 6 gün kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim canım test yapsan çıkar inşallah
yenibirannis 1ciftyesilgoz doktorun dediği tarihleri değerlendirdik biz kuzum yumurtlama takibi yapmadım 😊
yenibirannis Minikomamy ay maşallah ne kadar güzel rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım benim ins banada nasip olmuştur teşekkür ederim 🙏🥰😌💐
yenibirannis Minikomamy stres değilde heyecan var senin testi görene kadr umutsuzdm şimdi bı tık umutlandim🤭
1ciftyesilgoz yenibirannis 20 sinde belki yumurtlamaya denk geldi :) bu çizgilerden anlıyorum artık yavrum:) eğer varsa bu çizgi 9-10 günlük bi hcg .