yenibirannis ben adet olacağım gün ( hep aynı saatlerde olurum 🙈 ) olmayınca akşamına test yaptım pozitif çıkmıştı, ertesi günde kan verince netleşti. Benimde regl belirtilerinden ayrı olarak inanılmaz uykum geliyordu, inşallah hayırlı güzel haberler alırsınız sizde 🥰