Ben 6. Haftada prilama basladım ilk o kdr kötüydüm ki size anlatamam sürünüyodum resmen ne yemek ne su günlerce agladıgımı bilirim 🥲 sonra 14. haftaydı sanırım zofer verdi doktorum kullandım ama o da etki etmedi anladım ki bu bulantı kusmalar bnmle devam edecek 😂 sonra prilam ı da bıraktım simdi sabah bulantılarım oluyor ara ara suan 23+3 üz kusmam gerekiyosa kusuyorum napiyim bebegm de saglıklı cok sukur. Umarım sizin ki de biter bi an once