Bahar3521 bende aldım çok korkmuştum hatta 7 . Haftadan sonra aldım 4,5 aya kadar aldım hayatım bitmişti zofer dışında olmuyordu uc doktora ayrı ayrı sordum zararlı mı dıye hayır denıldı çok kullanan var zararlı degıldır bence doğumuma var daha aç kalıp bebeğe zarar vermektense hayatını bırakmaktansa alıyordum