Bahar3521 ben kusmaktan hastanelik olduğum için 14.haftada doktorum kendisi verdi, 17′ye kadar kullandım. Kullanmadan hayatıma devam etmem mümkün değildi. Eğer doktor verdiyse bence içiniz rahat olsun, hiçbir doktor ne bebeği ne anneyi tehlikeye atar. Üzülmeyin canınızı sıkmayın