Ameliyat olalı 3 gün oldu.inan benimde olasıya kadar yüreğim ağzımda gezindim ama hiç hiç hiç öyle korkulacak birşey değilmiş.tedbir ihtiyacı hareketlerime dikkat ediyorum sadece tualet ve namaz için ayağı (oturarak kılıyorum)kalkıyorum.onun harici yatıyorum ama kendimi kötü hissettiğim için değil riske atmamak için yatıyorum.benimde 16 haftalık bir kaybım var ve bu gebeliğim kanamayla başladı,moral olarak çok bozuktum ama ameliyatın güzel geçmesi beni ciddi oranda rahatlalttı,merak etme sağsalim kucağına alacaksın inş🤲🏻