Gzo ben acil serklaj oldum ve son haftasıydi yani 1 hafta daha geç gitseydim serklaj dahi olamayıp bebek dogucakti. Bebek büyük olduğu için ve son raddede olduğu için serklaj anında bebeğin doğma ihtimali vardı bu beni çok strese sokmuştu. Ama çok şükür bir sorun olmadı. Serklaj oldukca basit bir işlem 10 dk kadar sürüyor maksimum. Hiç bir şekilde ağrı sızı hissetmiyosun. Ameliyat sonrasında da ağrın olmaz sadece ufak bir adet ağrısı gibi oluyor oda geçiyor zaten. Sonrası biraz sıkıcı geçti benim için çünkü ben tuvalet harici yerimden kalkmadim ve sürekli yattım 5 ay boyunca. Sadece hastane için ve tuvalet için kalkıyordum. Onun dışında yemeği bile uzanır pozisyonda yiyordum bu süreç sıkıcıydı. Ama senin şansın bu kadar geç serklaj olmicaksin benim kadar sıkı kurallarında olmaz. Ve şunu düşün her ne olursa olsun sen bir annesin ve anneler bebekleri için herşeyi yapar. Sende güçlü bir annesin bununda üstesinden gelirsin bak bebeğinin yicek ekmeği varmis ki bu serklaj olması gerektiği belirlenmiş bir anda bebeğin de gelebilirdi öyle düşün. Kendini strese sokma herşey güzel olcak Allah büyük