Ozgeturkseven hamilelik öyle zorlu bir süreç ki. Acaba bebeğim iyi mi, acaba sağlıkla vaktinde doğacak mı yoksa tine aynı şeyleri mi yaşayacağım… derken bitmiyor bu düşünceler. Ardı arkası kesilmiyor ne yazık ki. Sizi çok iyi anlıyorum. Daha öncesinde bebeğimin 7 haftalıkken kalbi durdu kürtajla alındı. Bende bu süreçte çok korkmuştum. Şimdi Rabbim nasip etti çok şükür hamileyim bitmeyen endişelerimle, korkularımla. Herkese farklı bir süreç bu. Rabbim kötüsünü yaşatmasın kimseye. Hiçbir anneye de hiçbir bebeğe de inşallah. Çok üzüldüm yaşadıklarınıza ama hepsi bir imtihan; sabrı acı meyvesi tatlı olan. Gereken önlem alınmış gerisi takdiri ilahi. Rabbim koruyacaktır inşallah 🙏🏻 siz kürtaj işlemlerinizde anestezi almadınız mı ? Benimde ara sıra göbeğimin altına ağrı giriyor sonra geçiyor, rahim kısalığı belirtisi mi ondan korkuyorum. Sizin ilk hamileliğinizde suyunuz gelmeden önce belirtileriniz var mıydı yoksa birden bire mi oldu? Bunun belirtisi nasıl oluyor ?