Gozde_32 benimde aralarında 3.5 yaş var eşim çok yardımcı Allah razı olsun o olmasa çok zorlanırım çok atlayıp zıplıyor kucağıma gelmek istiyor büyük oğlum anlamıyor doğal olarak henüz dikişli olduğumu kucağıma alamayacağımı falan 🙈 ama bebekle ilgili çok şükür bir sorun yaşamadık bugün bebek zaten sürekli uyuyor malum o uyurken kitap okuduk etkinlik yaptık emzirirken tek elimle yine dahil oldum oyununa öyle olunca kıskançlıkta olmadı şükür 🥹❤️