Gkceko Fundaaaaa Teşekkürler canım Allah razı olsun 😍 inşallah bende buraya kolay geçen doğum hikayemi yazarım da benim gibi olanlar faydalanabilir 🤲🏻
Fundaaaaa Sena00 1 tane kova burcu var ailede aman yarabbi 🙈😂 inşallah onun karakteridir o burçla alakalı değildir diyim o zaman 😂
Hilal3425 Fundaaaaa yaaaa bu hikaye bana öyle iyi geldi ki pazartesi sezeryan doğumum var inşallah benimde böyle güzel geçer rabbim evlatlarınızla sağlıklı mutlu huzur dolu bir yaşam nasip etsin inşallah 🤲
Fundaaaaa Hilal3425 Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥹❤️ sizde hemencecik toparlanın 😍😍
Fundaaaaa Gkceko inşallah 😍❤️ Ahh şimdi kucağımda öyle güzelki kokusu nefesi herşeyi unutmaya yetiyor resmen 🥹
baharruzgar Fundaaaaa aaa ne güzel yaa.benim.ilk dogumda 2 gün kalmistik.tabi hastanede 2 gun 1 hafta kadar uzun geliyor insan bir evvel evine gitmek istiyor☺️
Fundaaaaa baharruzgar aynen öyle hemşire her odaya girdiğinde yine ne yapacak korkusu sarıyor ister istemez 😅