pinarsabrii Meloo35 eşimle sevgililiğimizden hayalimizdi Alparslan koymak😄 oğlumuz oluyor Alparslan koyacagız ❤️
2_evlatyolda pinarsabrii @iremsenpli11 benim oğlumun adı mikail Alparslan asırı uslu sakin Bi bebek hiç eziyeti olmadı uyku sorunu olmadı yemek seçmez oyuncaklarını toplamadan uyumaz masallah subhanallah 💞 Alparslan ismini tasıyanlardan hep duyuyorum adıyla yasasın hep uslu Bi bebeklik geçiriyormus 2.bebegime hamileyim cinsiyet belli degil onada malik metehan veya asil Karan kız olursa elizan düşünüyorum
birinciozden İlk oğlumun adı Sarper Kutlu ( isim analizinden etkilendim ikinci ismi koydum) Şimdi tek isim Atlas olacak inşallah
MaviDeranHazal Meloo35 iki isme katiyen karşı olmama rağmen iki isim koymak zorunda kaldık 😁 büyük lokma yut büyük konuşma demişler. Deran Mavi koyacağız 💙 Deran: Allah’ın hediyesi Bulutlar yoldaşı olsun oğlumun, gökyüzü zaten hep Mavi 🙏
Cayvarmiya cicek52 Tuğhan eşimle isimlerimizin birleşimi. kökeni Türkçe tuğu olan hükümdar demek . Pars da yüce ve yüksek demek yine kökeni Türkçe
Koalamm Sumeyye_78 1 yaşında oğluma arın ismini koyacaktık soyadıyla kullanınca çok saçma oluyordu vazgeçmiştik ama hala çok beğeniyorum sağlıkla büyüsün oğlunuz 💙
pelinden denizozulkerr biz de bugün bebişimizin erkek olacağını öğrendik 😊 Kuzey ismini istiyorum ben. Eşim de Poyraz olsun istiyor bakalım ne olacak sağlıkla gelsinler😊🙏🏻