Meloo35
İlk oğlum Kuzey Efe ona isim ararken Poyraz Ege mi olsa diye düşünmüştük en son eşim neyse ikinci bebe olursa o olur vs demişti ismi nasıl dua ettiyse ikincisi de erkek yani isim zaten önceden konulmuş oldu ismi :)
Kuzeyim Efecim ve Poyrazcım Egecim🤭👶🏼