Smyye1B Annecim58 Kız geldi geldi benim ki 8 aylık olacak bile. 😍 Sizinki sağlıkla gelsin inşallah 🥰🥰
Halimbey Meloo35 benim oğlum var murathan adı dedesinin adı muratti yanına han koyalım öyle sade kalmasın dedik
Kalbiimde2can Ilk oglumunn adi Atakan💙 Bu seferde oglan olursa Efekan Karan Batuhan Yani henüz tam bilmiyorum ne istedigimi cinsiyeti kesinlessin de🥰🤭