Aysegulozcn Mineee66 inanın bende bilmiyorum öğrenmek için sordum sizinde tüp bebek ve çift transferse olma ihtimali var.
Aysegulozcn Nazkayraduru Kese için muayenem çarşamba günü olacak ayın 25 inde yani çarşamba günü betam 7100 e yükselmişti bir hafta sonra sında kese için çağırdı
Likayolcusu Aysegulozcn hiç belli olmaz canım benim bir normal bir ikiz gebeliğim oldu ikisinde de 2 katı değil4 katı artıyordu beta ile anlaşılmaz yani kesenin görünmesi lazım 🥰
Aysegulozcn Likayolcusu Evet biraz keseyle ilgisi var anladığım kadarıyla çarşamba günü herşey belli olacak bir sorun çıkmassa
Nazkayraduru Aysegulozcn son adet tarihim 18 Aralık ama eşim şehir dışındaydı 30 Aralık gibi bir araya geldik
Aysegulozcn Nazkayraduru Doktorum takibin son adetin ilk günü olarak hesapladı 5+2 bugün benim (24 aralık son adetin ilk günüydü)
yanlisanlamaama Aysegulozcn ben ilk 1500le öğrenmiştim beta değeriyle pek alakalı olmuyor kese oluştuğu zaman anlaşılıyor çoğu zaman 🌸
Aysegulozcn yanlisanlamaama anladım benim geçen hafta çarşamba 7100 dü bu hafta çarşamba gidicem kese görülür büyük ihtimalle
Aselzerya Ne kadar doğru bilmiyorum geçen biri yazmıştı beta çok yüksekse erkekmis bebek gibisinden dediğim gibi ne kadar doğru inanın bilmiyorum ☺️
Aysegulozcn Aselzerya olabilir bende hiç bir şey bilmiyorım bu süreçle ilgili beta yüksekse ikiz olabilir demişti doktorum cinsiyetle ilgili bırsey duymadım önce bi kese ve kalp atışı nı duyalım hayırlısıyla