Aysegulozcn Beta değerim 20 ocak ta 473 , 23 ocak ta 1900, 25 Ocak’ta 7100 e yükseldi bu kadar yükselmesi normal mi ikiz olabilir mi bilgisi olan var mıdır? Bugün 5 hafta
Sermec27 Aysegulozcn arkadaşımın da 3 katından fazla artıyordu ama tekti betayla pek alakalı olmuyor ikiz gebelik gönlünce olsun 🥰
Aysegulozcn Sahnedekimadam Herşeyin hayırlısı tabiki ama şu dönemde ikizler hem maddi hem manevi biraz zorluyor
Aysegulozcn Tubatgn Evet onu biliyorum kese göründüğünde belli oluyormuş ama 2 günde 2 katı artar bu kadar artması normal mi??
boygirlmom Bi tanidigimin da olmasi gerekenin hep cok fazlasi cikmisti ikiz bebegi oluyo ☺️ gonlununden gecer olur insallah
Tubatgn Aysegulozcn Ben adetimden 2 gün önce 1420 beta ile öğrendim canım betayla olmuyor. Bu sağlıklı artış demek herkeste aynı derecede artmaz beta en sağlıklısı ultrasonda öğrenmek tek mi çift mi diye
Esraaaaacun Aysegulozcn ultrasona kadar doktorlar dış gebelik boş gebelik veya bunun iyi birsey olmadığına dair ihtimallerinde bulunuyorlar kendini bu süreçte herseye hazırla canım öyle umut edip daha çok yıpranma İnşallah güzel haberler alırsın 🙏🥰Bu hamilelik süreci gerçekten çok farklıymış .
Aysegulozcn Esraaaaacun Haklısınız her şeye hazırlıklıyım çünkü çok zorlu bi süreç geçirdim Tüp bebek tedavisi gördüm çift transfer yapıldı o yüzden herşeyin hayırlısı
Esraaaaacun Aysegulozcn evet kolay bir süreç değil herkesin hakkında hayırlısı olsun canım . Rabbim doğru zaman da veriyor gerçekten ben buna inanıyorum benim ilki kimyasal dı çevreden gelen sorular yadırgamalar beni çok bunaltmışttı . Normalde kimyasal da beklemene gerek yok ama ben 1 ay bekledim sonra devam ettim ama bu süreçte şunu öğrendim sürekli düşündüm tamam yaptık olucak işte en ufak birseyi hamileliğe bağlıyordum . İl dışına iki ay içinde iki defa gittim ve benim için yoğun bir süreçti düşünmediğin an oluyor gerçekten . Bu dönemde psikolojimiz çok önemli Allahım inşallah gönlüne göre verir kuzum 🙏😍
Aysegulozcn Sahnedekimadam ikiz olma ihtimali de var tüp bebek tedavisi gördüm ve çift transfer yapıldı bakalım 1 Şubat’ta kese için gidicem çarşamba günü herşey belli olacak inşallah ☺
Aysegulozcn Esraaaaacun amin çok teşekkür ederim öyle gerçekten zorlu bir süreç her açıdan psikolojik olarak sağlam durmak gerekiyor