Merhaba öncelikle hayırlı olsuun gebeliğin😍 evet betayla pek alakalı olmuyo bende ikiz annesiyim bir kız bir erkek 7aylıklar şuan ☺️ beta değerleri 5.gün 62 7.gün 125 12.gün 397 ydi ama ikiz gebelik hem çok riskli hemde çok sıkıntılı geçiyo sürekli kendini dinliyosun hele son zamanlar hareketlerini saymanı istiyo doktor hangisi oynadı ayıramıyosuun falan bi an o günlere gittim 🙂