Yildiztozu_ dlkuznnn E sen yarın öbür gün doğurursun kalmamış bir şey 😂😂 Darısı benim ve diğer arkadaşların başına 🙏😁
prensesinannesi94 Yildiztozu_ var olmazmı heyecan korku hepsi bir arada 😄 ama çok güzel minnak kızımın hareketlerini hissediyo olmak içimde olmasına çok alıştım 😄🥰 bazen düşünüp ağlıyorum hormonlar tavan yapıyo zaman zaman😁 keşke hep içimde tutabilsem diyorum 😊😊🥰
Yildiztozu_ ozlemsinan Siz ve sizinle aynı zamanlarda olanları görünce ben bile heyecanlanıyorum ya 😂😊 Sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🥹😊🤍
Yildiztozu_ -gamze86- Ben bile 99 gün varken senin heyecanini düşünemiyorum 😻😻 İnşallah sizinde kolay ve sağlıkla geçer 🙏🤍
Medinehnm Yildiztozu_ altı ay bitmek üzere buraya kadar bittiyse bundan sonrası cok cabuk geçer diye düşünüyorum Allahın izniyle 🤩
Yildiztozu_ Eren_umay2 Yani aslında ne sezeryan ne normal fark etmez tabii de Normalden korkmaya başladım ama normal istiyorum tabii bakalım hayırlısı doktor ve bebek karar verecek bana ikiside uyar 😁🥹 Doktor önemli zaten en çok şanslısınız 😊
Yildiztozu_ prensesinannesi94 Sonlara yaklaşınca bir heyecan ve korku basıyor ben sanki ilk gebelik değilmiş gibi rahattım baya 😂 Bende tekme ve hareketleri hissedip görünce mutlu oluyor bazen ağlıyorum ama bunlar da geçecek kucağımıza alınca bambaşka bir duygu besleyecegiz 🥹😂😻😻
Yildiztozu_ Tugceasel21 Kaç haftaliktiniz? Genelde hangi zamanlarda hissediyorsunuz ? Ben geçen hafta geceleri daha yoğun hissederken şuan bayağı hissediyorum gece gündüz 😁🥹
Tugceasel21 Yildiztozu_ 28 haftaligim 23 haftadan beri hissediyorum gunduz gece farketmiyor baya hissettiriyor kendini siz kac haftaliksiniz