Esrass21 dlkuznnn benimde persembe gunu gittigimde oyle dedi eger ki gelmezse cuma tekrar bekliyorum dedi
Gonca_ergn Yildiztozu_ he valla benim 3 düşükten sonra oldu hep kokusunu hayal ediyorum… Allah tüm isteyenlere nasip etsin amin 🤗
Tugceasel21 Yildiztozu_ 28 haftaligim 23 haftadan beri hissediyorum gunduz gece farketmiyor baya hissettiriyor kendini siz kac haftaliksiniz
Yildiztozu_ 1234567890asd Bende bazı günler öyle hissediyor ve bir an önce kavuşmak istiyorum 😊😊 Doğduğu zaman da zaman nasıl da geçmiş deriz artık 😂
Yildiztozu_ Rumeysaveli Ben eşime bıraktım isim konusunu kafam rahat 😁 Buradaki arkadaşlardan yardım alabilirsin post açarak güzel isim önerileri oluyor 😁😊
DerininAnnesi35 Yildiztozu_ 40 hafta tam 30 Nisan ama sezeryan olacağı için Ramazan bayramından önce olur dedi doktorum. 18-19 Nisan gibi muhtemelen
Yildiztozu_ DerininAnnesi35 Benim de 40 haftaya bakarsak 7 Mayıs’ta bende 1-1 buçuk hafta erken geleceğini hissediyorum 😁 Sezeryan mi normal mi onu bilmiyorum 🤔 Sona yaklaştıkça heyecan daha çok artıyor 😻