Yildiztozu_ Keşke normal yapabilsem ilki mecbur sezeryan olduğu için buda öyle olacak . Devlet hastanesinde olacak doğumum ilk gebeliğimden bu yana gittiğim güvendiğim tanıdığım çok iyi bir doktorum var ikinci sezaryanımıda yaptıracak inşallah. Elinizden geldiği kadar normal doğum yapmaya çalışın derim benim yüksek tansiyondan sezaryan olmuştu