ardengunes Kaderyas0327 aslında ne surersen sur catlicagin varsa catliyosun millet ne kremler kullanıyor yinede catliyor ben yapiyla alakali diye düşünüyorum 😊
Ygmr0334 DilekAkkayaYksel catlaklarinizi iyi himaye edin kontrol altında tutun doğumdan sonra bebekle başınıza bela oluyor
Sevuz DilekAkkayaYksel ben de bu gebeliğimde hiç birşey kullanmadım bu yüzden 😂mevcut çatlaklarım yerini aldı. Sadece banyodan sonra Hindistan cevizi yağı sürüyorum o kadar.
Burcuneris Aynen 34 den sonra çatlamayı bırak çorak tarla gibi yarıldım. Ne yapacağım ben ya :( geçmez değil mi bunlar :(
Sevuz Burcuneris doğumdan bir kaç ay sonra rengi açılıyor spor yapıp sıkılaşırsan belli bile olmuyor canım
Nagihanada DilekAkkayaYksel benim karnım çatlamamıştı hiç bugün farkettim ufak ufak çatlıyor 38+4üm 😕
Kagan_pasa2 DilekAkkayaYksel evet maalesef son 1 hafta kala catladim bebek asagi inince. Olacagi varsa oluyor sağlık olsun:)