meldan şöyle düşünüyorum.. 9 ay boyunca geriliyor karnımız, benim karın kaslarım vardı gebelikten önce. Sanırım gerilirken görünmedi ama bebek doğduktan sonraki toparlanma sürecim hızlanınca çatlaklar gün yüzüne çıktı diye düşünüyorum.. Başka da bişey gelimiyor inanın ki aklıma 🤔 Biraz da ten rengiyle alakalı.. Geçti mi? Hayır. Ama renkleri kendi ten rengime çok yakın. Dikkatli bakınca belli oluyor..