Sevuz Bu ikinci gebeliğim tecrübelerime dayanarak yorum yapıcam 😊ilk gebeliğimde 3 . Aydan itibaren pahalı bir krem kullanmaya başladım ama vücudumda çatlamayan yerim kalmadı 🙄 göğüsler bacaklar da dahil .Kız kardeşim 9 ay boyunca hiç birşey kullanmadı vücudunda tek bir çizik yok. Kısaca bünye ile alakalı eğer deriniz esnekse çatlama olmaz, benimki gibi esnek değilse harita gibi bir vücut kaçınılmaz maalesef 😕
DilekAkkayaYksel Sevuz yani esnek derim eskiden olan catlaklarim var o da bacaklarimda cok sık kilo alip verdigim donemlerden gobegimde falan yok yagli bi cildim var bi suru krem aldm ama hicbirini istikrarli kullanmadim annemde hic catlak yok ona güveniyorum bende🙈
Yesimalmila DilekAkkayaYksel ben de 39 gircem catlamadim ama cok su içiyorum günlük 3 litreyi geciyodur. son 10 gun artık catlamam heralde 😊
elffcosr denizefe yorumu görür görmez yalnız değilsiniz demek istedim 😀😀😀 resmen durdu durdu son hafta golü oldu 😂
denizefe elffcosr hatta hıc hnutmyrm bır sabah kalktım mınıcık bır cızık meyse bunla kapattık dedm ama kım derdı 43haftada dgrcamı 😂 parcalandım resmen ya ama hc ızı kalmadı kendılıgındm grctı smdı ıkıncı gelıo 20hafta oldu bnda da bıse yok daha beklıyrm 😂
mucizemizibekliyoruzz DilekAkkayaYksel 36yım çatlama yok bakalım artık çatlama olmaz diye düşünüyorum 😂😄
DilekAkkayaYksel Elizveannesi iste buda var bunuda duydum dogumdan sonra catlayanlar😬 hayir o kadar atlat zamaani dogumdan sonra catla o daha beter🙈
Elizveannesi DilekAkkayaYksel seviniyorsun 'hi hi hi hi 😁' diyorsun, o da ne 🤷♀️ Görümcem yanımdaydı farkettiğimde. Sana inanamıyorum onca zaman durdurun durdun, şimdi mi çatladın dedi 😂😂 Şimdi 2.gebeliğim, Allaha bıraktım sonumu 😂
Sevuz DilekAkkayaYksel ben de bu gebeliğimde hiç birşey kullanmadım bu yüzden 😂mevcut çatlaklarım yerini aldı. Sadece banyodan sonra Hindistan cevizi yağı sürüyorum o kadar.
Kaderyas0327 ardengunes ben de 38+2 olucam bu gece ve maşallah diyin hiç çatlağım yok bundan sonra da karın pek büyümediğinden olmaz diye düşünüyorum kullandığın bişey oldu mu diye soran olursa ilk zamanlar aleovera bitkisini ortadan ikiye kesip onun içindeki sümüksü sıvıyı sürüyordum karnıma baya kullandım sonra gül yağını duydum onu kullanmaya başladım sonra onu bıraktım son iki aydır tatlı badem yağı kullanıyorum herkese iyi geceler 🙋🏼♀️❤️🤗
ardengunes Kaderyas0327 aslında ne surersen sur catlicagin varsa catliyosun millet ne kremler kullanıyor yinede catliyor ben yapiyla alakali diye düşünüyorum 😊