minikmucizem__ Gamzesay daha kanama olmamıştı ama bellıydı böyle oldugu dedı 1 haftaya olur oldu bıttıhamd olsun. Şimdi çarsamba kontrole gidicem
znkara Gamzesay kanamanız başladı mı ? Bende hala tık yok sadece adet sancısı gibi ağrılarım var ama bir türlü gelmiyor beklemek ne kadar yorucuymuş 😮💨
znkara Gamzesay aynen bende de öylr tekrar kan verdiniz mi belki sizinki kimyasal değildir testte hata vardır
Patito__ Gamzesay kan pihtilasma,genetik testleri ve rahim filmini mutlaka yaptirin yaptirmadiysaniz.
Gamzesay Patito__ her gittiğim doktor bişeyin yok diyo hiçbiri demedi söylediklerinizi ama bn gittim pıhtılaşma İçin
Yeniiannecikk Gamzesay kanama hemen başlamıyor herkesin vücudu farklı benim kimyasalda hemen ardına baslamisti Dış gebelikte nerdeyse 1 ay sonra başladı Geçmiş olsun yaşayan bilir malesef zor bı durum rabbim bidaha yasatmasın🥺
Gamzesay Yeniiannecikk bn yaşadım daha öncede ama kanamayla düşmüştü değer sıfırlanana kadar test veriyorum sürekli ama bu durumu yaşamadım yaşayan arkadaşlar varmış sağılsınlar bilgilendirdiler beni de yarın ola hayrola görecez bakalım