znkara Gamzesay sizede geçmiş olsun allah hayırlısını versin inşallah ama gecikmem olmadan daha test yapmam tövbe yani
Gamzesay znkara bende ne zaman ki doktora gidecem desem hep böyle oluyor gitmesen de olmuyor şaştım 🙄
znkara Gamzesay amin amin tüm evlatları inşallah bundan sonrası nasip kısmet hakkımızda hayırlısı olsun 😊
Gamzesay minikmucizem__ bn daha önce yaşadım ama kanamayla düşmüştü şimdi kanamam yok o yüzden sordum
minikmucizem__ Gamzesay regle 3 gün kala 42 ike öğrendim daha sonra 1 hafta sonra baktırdım 15e düşmüştü. 1 hafta sonrasıda kanama oldu
minikmucizem__ Gamzesay anladım canım benımde ilk defa basıma geldı . Şöyle söyliyim hamileliği 4 haftada öğrendım kanama 6.haftada oldu . Hemen olmuuo yanı. Suan sızın kaç haftalık
Guldane32 Bişey sorabilir miyim 24 Ocak da 1.20 çıkmıştı beta 27 Ocak da 0.15 çıktı hamile olabilir miyim acaba
Gamzesay minikmucizem__ anladım bn çarşamba 123 cuma 100 düştü salı tekrar vericem ama hiç bi belirti yok
znkara Gamzesay kanamanız başladı mı ? Bende hala tık yok sadece adet sancısı gibi ağrılarım var ama bir türlü gelmiyor beklemek ne kadar yorucuymuş 😮💨