merhaba benim gibi sorun yaşayan varmı acaba adetime 4 gn kala kara lekelenmem oldu sonra adet gnüm geldi adet olmdım 2. gnü toz pembe leke geldi gecikmenin 2. gnü kan testi yaptırdım 2 çıktı doktor 1 hafta gecik öle yaptr dedi gecikmenin 5. gnü ara ara sancım oluyor ve kara lekeyle birlkte yavas yvas kanamam başlıyor galiba böyle birşey yaşayan oldumu acaba bu nedemk oluyor anlmdm