Mrb kozlar çarşamba günü beta 123 çıktı bugün 100 e düşmüş 4 gün sonra tekrar bakacak doktor kimyasal gebelik yaşıyorum sanırım ama kanamam yok hala anlamadım gitti daha önce yaşadım ama kanamayla birlikte düşmüştü doktorda bişey yapamam şu an dedi konuşacqz yine dedi ama bn patlatacam