KayraKuzusu ayy ben hic hazir degildim annelige , bi baktim hamileyim. E gunde bir paket sigara iciyorum baca gibiydim tutuyordum resmen. Azalta azalta biraktim bir hafta icinde.
Canim cekiyordu yanimda kimseye ictirmiyordum simdi 4ay olmus , gene canimin cektigi oluyor ama hani delirmiyorum.
Insallah deneyip birakirsiniz hic degilse hamilelik emzirme surecinde bi mola gibi dusunerek..
Allah bebeginize saglikli omur saglikli dogum nasip etsin.