Kimseyi yargılamak ya da kimseye kötü hissettirmek istemem ama ben de senelerce içen biriyken hamileliğimi öğrendiğim an bıraktım. Bence de biraz kafada biten bir iş çünkü küçücük bir can sana bağlı,senden besleniyor,sen ne yaparsan onu hissediyor ve en en kötüsü de plesantayı delip geçen sayılı şeylerden biri sigara dumanı maalesef ki… ortamında bile durmamak gerekiyor benim düşünceme göre 😔😔 benim de istemiyor mu canım içenleri gördükçe bazen deli gibi istiyor ama onu düşünüyorum geçiyor 👼🏼 umarım ennn kısa zamanda hepiniz azaltır ve bırakırsınız 🙏🏼 hepimiz sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza🫶🏼🫶🏼🙏🏼🙏🏼