Gulnar_95 Size katılıyorum. Bebek doğunca , öpmeye kıyamıyorum elimizi dişlerimizi fırçalıyoruz mikrop kapma son diye. Yanında sigara içmiyoruz ,içirtmiyoruz. Balkona çıkıyoruz. İçeri girince elimizi dişlerimizi fırçalıyoruz. Eeee şimdi içimiz de . O dumanı içimize sokuyosunuz. Asla yadırgamıyorum. Ama bu büyük bir yanlış. Evettt sigara içip çok sağlıklı da olabilir bebek , içmeyip sağlıksız daaa. Amaa bi anne olarak doğunca yanında yapamayacağımız birşeyi bebeğimiz içinizdeylen yapmayın derim.. Üzmek istemem hakkım değil. Ama çok yanlış 😓