Ya benımde ılk gottıgım doktor bır gun çift rahımlısın dedı defalarca gıtmıstım o gun ole soledı bunu 8 haftalık hamıleyken ultrasondan bakarak soledı. Sonra şehir değiştik yeni bir doktora başladım kesınlıkle ole bısey yok neden boyle bır teshıs koydu sana anlamadım dedı. Şimdi bu doktora devam edıyorum 24 haftalıgım ama hep kafamda var ya dıger doktorun dedıgı dogruysa diye😔 Arastırdıgıma gore teshısın ultrasonla konulması zormuş. İlaçlı mr falan cekıolarmıs normalde. Tabi hamilelikte bole seyler yapılamıo. İnş bir sorun olmaz bebeğim erken falan dogmaz ve son doktorum haklıdır🙏