MM5 Bence sizde bir problem yok. Sen birçok şeyde problem olmadığını gördüğün için, beklentiye giriyorsun (doğal olarak) , bunun karşılığını alamadığın için bir problem olduğunu düşünmeye başlıyorsun. Ki haklısın tabiki ama benden sana cok önemli bir tavsiye ; gerçekten ama gerçekten kafaya takmayı bıraktığında hersey düzene girecek. Ama kafaya takmayıp, oysa içinden düşünüpte kendini üzmemelisin. Bir de ben hep suna inanırım, istemek. Sen Allahtan iste, de ki allahım bana istediğimi ver. Ben eminim ki verecektir. Herkes aynı veya benzer yollardan geçiyor inan bana. Bende çok istiyordum, hemen olur diye düşündüm . Sonra baktım olmadı, açıkçası hayret etmiştim çünkü beklentiye girmiştim. Hatta o kadar beklentiye girmiştim ki regl günümde lekelenmem olmuştu (normalde olmazdı direkt gelirdi) ben heveslenip onu yerleşme kanaması sanmıştım 🤦♀️ Sonra meğer reglmiş. Sonra dedim ki içimden ; “tüh , olmadı mı ya. Neyse artık napalım yine deneriz. Daha zaman var” dedim. Üzülmedim mi , e tabi üzüldüm ama kendimi yiyip bitirmedim. Cünkü biliyorum ki herseyin bir zamanı vardı. Yine denedim, araştırdım ovulasyon testi buldum denedim ve onunla hamile kalmıştım. Sonra cocugum oldu cok şükürler olsun ki. Simdi 5,5 aylık. Allah sana da sağlıklı evlat versin. İste, dua et, bekle , kendini de üzme. Gerisini akışına bırak