Üzülme desemde insan üzülüyor aynı yollardan ben de geçtim. Evlendikten bir yıl sonra denemeye başladık. Herşeyim düzenli sağlıklıydo ama 1 yıl gebe kalamadım. Her adet öncesi stres ağlama krizleriyle geçti. Stresten adetim hep gecikti, bazen 35-40 gün regl olamıyordum. Sürekli kan ver kaset test yap çok yıprandım. 7 ay denedikten sonra eşimizle dr a gidip testlerimizi olduk hiç bir sorun görülmedi. Bi 5 ay daha denedik yok olmuyo. Tekrardan bi dr a gittik. Bunsefer farklı bi dr. Smear testi yaptı, yumurtama baktı yarın çatlar şu şu günler dene dedi. Denedim. O ay gerçekten çok yoğun stres altındaydım. Yeni bir iş yeri açmaya hazırlanıyorduk ama süreç benim kafamı çok yordu. Bebek fikri hala aklımda ama 2. Sıraya inmişti. Ayrıca kötü bir olay daha yaşadım ve onunda üzüntüsüyle depresyonda gibiydim, bebek konusunda da artık Allaha teslim olmuştum. Denemeler devam ettii ve adetim yine gecikti, göğüslerim şişti, kasıklarımda ağrı dedim ki adet olacağım. Üzülmedim adet olmayı bekledim ama yok sökülmüyo. Gideyim test alayım da ona göre söktürücü içerm dedim ve pat. Rabbimin mucizesi. Herkes bana üzülerek bakarken ben içim içini yerken hiç beklemediğim an oldu. Tavsiyem sadece şu aklınızı ve kafanızı başka tarafa verin. Vermeye çalışın. Çevrenizde herkes hamile veya bebek sahibi oluyo kaçınılmaz döngü gibi. Ama sizinde olucak. Dua edin, tesbih çekin ve Rabbinize teslim olun. İşte o zaman onun mucizesini görüyorsunuz.