Herkese çok teşekkür ederim.stres yapmamaya çalışıyorum ama artık daha çok çabalayacağım bunun için. Ne kötü deneyeyimler yaşayanlar var, yazanlarda var Allah sabır versin o arkadaşlara güzel günler getirsin öyle üzücü şeyler yaşatacaksam hiç olmasın dedim hep ailemdede şahit olduğum için .Allah herkese hayırlısını versin.Tekrardan teşekkür ederim Allah kalbinize göre versin hep bana zaman ayırıp yazdınız iyi geldiniz bana ❤️❤️🥰🙏🏻