Cano42 Benim bat günüm bugün 26/1. Ama adet olmadım . İşe gitmeden bi test yapim dedim negatif 😊. Terlemeler oldu bugün adet olacam yakında kesin😄
Meryeminannesi20 Şuan disardayim Kac tane eczane gördüm ama test almadım 🤦🏻♀️☺️ büyük yemin ettim gecikme olmadan almam diye
babygirl01 Adet mi oluyorum yoksa yerleşme kanaması mı dedikleri mi bilmem.. şu an önce kahverengi çizgi şeklinde gördüm sonra pembe açık renk. Sabah test yapacağım. Hayırlısı 😞
esmerella37 Benmde 26 dun test yaptım kzlar bakarmısınz https://imgyukle.com/i/Jf6mT6 https://imgyukle.com/i/Jf6Ddx
Cano42 esmerella37 kuzum 1 Ci resimde bsy göremedkm ama 2 Ci resimde silik cizgi gördum sanki. InshAllah vardir Bakalim öbur kizlar Ne diyor
Yenibirannee esmerella37 ilkinde bende bisey goremedim ama ikinci resimde hayalet cizgi var sanki canim insallah gönlünce olur 🌸🌸
Meryeminannesi20 esmerella37 ilkinde yok ikincide sanki var gibi ama emin olmak için bı kaç gün beklemelisin bence 🤭🥰
Cano42 Benim adet dün geldi sandım ama sadece pembemsi geldi bugğn hiç bşy yok Acaba gecikip öyle mi gelck 🤔