Offf karnım fena ağrıdı bugğn kızlarım, adet sancısı çok pis bişey . Bekarlığımda bu kadar ağrımazdı. Ağrıyanlara evlendiğinde geçer derlerdi. Benimki tam tersi oldu. Az daha bayılcaktım vallahi . Ağrı kesici aldım. Sıcak torba koydum da ağrısı kesildi şükür.
Sizde böylemisiniz kızlar ? 😭 biz kadınlar neler çekiyoruz ha vallahi 😭💪💪