Bemde 25 tatlım yarın olmam gerekiyor. Belirtilerimde kasık ağrısı, uyku ,sırt agrısı, sık idrara cıkma şüphelendim 2 ay önce düşügüm olmuştu belirtiler aynıydı yaptım test ve pozitif inşallah vardır . Reglmı bekliyorum bakalım emin olmak için. Hepimiz için hayırlısı isteyen herkese nasip etsin Allah🤲